.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی رئیس هیئت کاراته مازندران شد

در مجمع انتخابات هیئت کاراته مازندران با رای گیری اعضا، حسن ابراهمی برای چهار سال به سمت رئیس هیئت کاراته مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، در مجمع انتخابات هیئت کاراته  مازندران در جلسه چهارشنبه شب با حضور رئیس فدراسیون کاراته در ساری حسن ابراهیمی به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته مازندران منصوب شد.

در انتخابات هیئت کاراته مازندران که با حضور سمندر رئیس فدراسیون کاراته، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان، هاشم جمشید پناه معاون ورزشی مدیرکل در ساری برگزار شد، حسن ابراهیمی توانست 16 رای اعضای مجمع را کسب کند و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کاراته  مازندران انتخاب شد.

برای احراز پست ریاست هیئت کاراته مازندران، تعداد هفت نفر نامزد شدند که 4 نفر آنان پیش از آغاز رسمی انتخابات مجمع به صورت رسمی انصراف دادند.

انتخابات هیئت کاراته مازندران در نهایت با رقابت بین سه نفر باقیمانده برگزار شد و از مجموع 18 رای ماخوذه، حسن ابراهیمی با کسب14 رای اعضای مجمع به مدت 4 سال سکاندار هیئت کاراته مازندران شد.

پس از کناره گیری علی سلطانی رئیس پیشین هیئت کاراته مازندران که بیش از دو دهه در این هیئت در استان حضور داشت، فعالیت این رشته و مدیریت آن بلاتکلیف بود.

رشته ورزشی کاراته و سبک های مختلف آن در مازندران از رشته های پرمدال محسوب می شود و تاخیر در انتخاب رئیس جدید این هیئت باعث انتقاد و نگرانی هایی از سوی برخی قهرمانان و روسای سبک های این رشته ورزشی پرطرفدار در استان شده بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدکربلایی زاده 30 آبان 1392
داداشششششش دست پاچه شدم گفتم ابراهیمی معاون قبلی استاندار میگی حوفففففففففففف شهرام اطاقسرایی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.